MLL Ilomantsin paikallisyhdistyksen toiminta

Terhokerho

Terhokerhot ovat maksuttomia ja kaikille avoimia kohtaamispaikkoja, joihin ovat tervetulleita niin lapset kuin eläkeläiset ja muut aikuiset viettämään kiireetöntä aikaa ja leikkimään yhdessä. Etukäteisilmoittaumista ei tarvita. Kerhoon voi tulla yhdessä perheenjäsenen tai vaikka kummilapsen tai ystävän kanssa.

Huomioithan, että kerhossa lapset ovat vanhempien/ huoltajien vastuulla.

Syys- ja hiihtolomalla emme kerhoile.

Kevätkausi on alkanut ja päättyy 22.3.24.

Perjantaisin klo 16:30-18.00

Kerhoa ei pidetä koulun loma-aikoina, Pogostan hiihdon ja pääsiäisen aikaan.

Vetäjänä MLL Paikallisyhdistyksen hallitus

Paikkana Ilomantsin liikuntahalli

Lämpimästi tervetuloa kerhoilemaan!

Lisätietoja: ilomantsin.yhdistys@mll.fi

MLL tarjoaa lapsiperheille nettimuskarin

Ohjattuja laululeikkejä

Sointupuu on lapsiperheille suunnattu nettimuskari, johon on tuotettu yli 100 erilaista laululeikkivideota. Videoilla laululeikkejä ohjaavat kokeneet muskariopettajat. Lyhyet alle 5 minuutin laululeikit on helppo toteuttaa kotona. Sisältö on jaettu lasten iän mukaan: 0-6 kk ikäisille vauvoille, 6-12 kk ikäisillä vauvoille sekä leikki-ikäisille. Lauluina on sekä perinteisiä että uudempia lastenlauluja. Tavoitteena on tuoda iloa arkeen ja tukea lapsen kasvua.

Sointupuun opettajat ohjaavat liikkeet selkeästi, joten aiempaa kokemusta vastaavista laululeikeistä ei tarvita. Tärkeintä on läsnäolo ja yhdessä tekeminen.

Ohjeet palvelun käyttöön

Mene sointupuu.fi sivustolle, klikkaa Liity jäseneksi nyt! Valitse sen jälkeen kuvake, jossa lukee 3 kuukauden tilaus ja jonka alalaidassa lukee Jos sinulla on MLL:n koodi, valitse tämä. Seuraavaksi klikkaa otsikkoa Onko sinulla kuponki? Paina tästä ja kirjoita kuponkikoodi. Kirjoita koodiksi MLL2020. Täytä sitten omat yhteystietosi ja anna itse valitsemasi salasana (laitathan muistiin). Lopuksi klikkaa Maksa ja liity jäseneksi kuvaketta. Huomaa, että laskussa lukee 0 euroa eli sinua ei laskuteta eikä sinun pidä antaa luottokorttitietojasi. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin, tarkista myös roskapostista. MLL:n ilmainen tilausjakso on 3 kk mittainen eikä se jatku automaattisesti ellet kesäkuun jälkeen itse kirjaudu palvelun jäseneksi. Tämä tarjous on henkilökohtainen, joten koodia saa jakaa vain MLL:n jäsenille sekä MLL:n lapsiperhetoimintaan osallistuville. Ohjeita saat tarvittaessa: info@sointupuu.fi.

Iloisia leikkihetkiä!

Tapahtumat ja toiminta

Vuosi 2024

• Vauvajuhla vuonna 2023 syntyneiden vauvojen perheille 12.2 klo 17 Ilomantsin nuorisotilassa.